50%

Je bent er bijna!

Doelen behalen
  •  Je gegevens zijn veilig. Je kunt altijd uitschrijven

  • 50%

    Je bent er bijna!

    Ja, ik wil content updates

    Oops! Sorry!!


    This site doesn't support Internet Explorer. Please use a modern browser like Chrome, Firefox or Edge.

    1FOCUS transparent logo
    Tool inloggen

    Onze Boekentips

    4dx covey ronald van westering

    De 4 Disciplines van Uitvoering

    Sean Covey e.a., met Ronald van Westering

    Geniaal boek uit de Covey reeks, met sterke Nederlandse voorbeelden. Het toont de kernuitdaging van de meeste organisaties als: Het uitvoeren van een strategie waar een gedragsverandering voor nodig is.

    boek measure what matters

    Measure what matters

    John Doerr

    Auteur was consultant bij Google bij oprichting. Ze vertellen hun verhaal van groei. Centraal staat OKR = Objectives en Key Results, wat goed te vergelijken is met ons 'Focus doel'. De slag naar gedrag doen zij dan weer niet. Wel strakke meetpunten aanbrengen.

    hyperfocus boek

    Hyper focus

    Chris Bailey

    Heel praktisch boek over hoe je meer kunt doen in minder tijd. Auteur is volgens anderen benoemd tot 'meest productieve man'.

    boek sell like crazy

    Sell like crazy

    Sabri Suby

    Legt haarfijn alles van verleiding uit. Voor nederlanders soms 'over-the-top'. Wel heerlijk al die power taal en inzichten over hoe beïnvloeding werkt.

    power of habits boek

    The power of habits

    Charles Duhigg

    Mooi een eenvoudig boekje over hoe gedrag werkt. Je leert hoe gewoonten ontstaan, in stand gehouden worden maar ook beïnvloedbaar en maakbaar zijn.

    boek online marketing tornado

    Online marketing tornado

    Tonny Loorbach & Martijn van Tongeren

    Zeer complete samenvatting van alle kennis rond online marketing. Veel Nederlandstalige voorbeelden en praktijk ervaringen.

    traffic boek

    Traffic Secrets

    Russell Brunson

    Russel timmert goed aan de weg. Hij is eigenaar van 'Clickfunnels'. Software waarmee je snel funnels bouwt voor het converteren van bezoekers naar klanten. Wat ja dan nog nodig hebt is veel meer bezoekers. Dat is waar dit boek over gaat.